Med NÅR har vi skabt en samlet, stærk virksomhed, under ét tag og under ét navn. NÅR er din partner, NÅR ruderne er smadret, NÅR vandrørene er sprunget, NÅR brandskaden skal udbedres – NÅR det er akut og NÅR det er planlagt.
Kort sagt: NÅR er din partner i byggeri, skade og service. Med egenproduktion af både håndværkere og skadeservice, VVS og kloak.
Med vores samlede erfaring og ekspertise, kan vi tilbyde full-service løsninger, med egne folk og dermed holde den høje standard. Som samarbejdspartner får du en partner, hvor du kan stole på, at opgaven bliver løst. Ordentligt. Hver gang.
NÅR A/S er resultatet af 3 erfarne partnere, der gennem mange år har haft et givende samarbejde og derfor kender hinanden særdeles godt. Hver især er vi stærke indenfor vores kompetenceområder – sammen er vi endnu bedre, end hver for sig.
Med NÅR A/S har vi skabt en samlet, stærk virksomhed, under ét tag og under ét navn.
NÅR A/S driver virksomhed med fokus på følgende primære kundesegmenter; forsikringsbranchen, offentlige kunder og ejendomsselskaber. NÅRs kerneområder omfatter serviceopgaver, samt entreprise inden for en række udvalgte håndværksfag, herunder; tømrer, murer, glarmester, maler, VVS & kloak. NÅR tilbyder et omfattende skadesserviceprogram til forsikringsselskaber og større ejendomsselskaber.
Vi tilbyder vores kunder en omfattende fullservice løsning, der kombinerer forsikringsrelaterede ydelser og serviceydelser med højt kvalificeret håndværksmæssigt niveau. Vores fokus på faglig ekspertise, servicekvalitet og omhyggelighed sikrer, at vores kunder altid får den bedst mulige oplevelse og resultat.
Grundlaget for at drive en rentabel virksomhed med ovenstående fokus er blandt andet, at NÅR fastholder essentielle kernekompetencer, som bygger på høj faglighed indenfor håndværksfagene, et højt serviceniveau, fokus på ordentlighed og omhu i vores daglige arbejde, samt evnen til også fremadrettet at leverer fullservice løsninger til vores kunder.
Kernekompetencerne gennemføres ved at sigte efter ansættelse af dygtige og erfarne medarbejdere, for at opnå effektive arbejdsprocesser og systemer til at sikre en smidig drift.
NÅR stræber efter at give vores kunder en førsteklasses oplevelse gennem hele processen, fra den indledende henvendelse til levering af tjenester og efterfølgende support.
NÅRs faglige bredde og baggrund giver os en særlig indsigt og muligheder for at optimere, hvordan vi i både små og store beslutninger, kan nærme os et større miljøhensyn og en bedre udnyttelse af ressourcer.
NÅR har et højt ambitionsniveau, og vi har sat os flere målsætninger, som skal implementeres og være en del af NÅRs miljø- og klimapolitik, SCR-Strategi og adfærdskodeks, nu og i fremtiden.